
دوست دارم بخندی ... بلند بلند ...
آنقدر که فرشته های آسمان تو را ببینند و بدانند که روی این زمین خاکی پر از دود و آهن، کسی هست که از انتهای روحش خوشحال است و قهقهه هایش تمام نشدنیست ...



دلبند شیرینم ...نمی دانم به چه زبان بابت تمام آنچه که با شکفتنت ارزانی ام کرده ای سپاسگزار باشم.چشمها، گوشها ، زبان و قلبی را که پیش از تو داشته ام ، به یاد نمی اورم.با تو دوباره زاده شدم ...تو به آن قالب گذشته من روح دیگری بخشیدی... روحی که به خاطرش مرا " مادر " خطاب می کننددلیل خوشبختی ام "تولدت مبارک" دست هایت ......ما را در سایت دست هایت ... دنبال میکنید
برچسب: سالگی, نویسنده: بازدید: 16 تاريخ: جمعه 3 شهريور 1396 ساعت: 1:18